Kategorie

Wydawcy

Język francuski Zbiór ćwiczeń dla gimnazjalistów od 2012

Nowela

9788362008155

cena detaliczna:
27,40 zł
cena internetowa:

21,92 zł

Nowy produkt

Status: Dostępny

Opis
Druga edycja, poszerzona i uzupełniona, zbioru ćwiczeń, która uwzględnia zmiany dotyczące wymagań egzaminacyjnych i form zadań wystepujących w arkuszach, obowiązujące od 2012 roku. Książka jest przeznaczona dla uczniów chcących samodzielnie przygotować się do egzaminu z języka francuskiego. Adresowana jest także do nauczycieli języka francuskiego, którzy mogą wykorzystać ćwiczenia do pracy na lekcjach, jako materiał dodatkowy lub rozszerzajacy treści nauczania.
Książka składa się z pięciu rozdziałów:
  1. Rozumienie ze słuchu;
  2. Rozumienie tekstów pisanych;
  3. Znajomość środków językowych;
  4. Znajomość funkcji językowych;
  5. Wypowiedź pisemna.
  • Znajdujące się w nich ćwiczenia obejmują wszystkie umiejętności z zakresu języka francuskiego wskazane w standardach wymagań będących podstawą do przeprowadzania egzaminu w III klasie gimnazjum.
  • Każdy rozdział wyjaśnia, co uczeń powinien umieć i na jakie zagadnienia zwrócić uwagę, aby poradzić sobie podczas egzaminu.
  • Ćwiczenia opatrzone są informacją mówiącą, jakiego poziomu wymagań dotyczą - podstawowego czy rozszerzonego - oraz jaką umiejętność sprawdzają, a testy -  jakieg zakresu tematycznego dotyczą.
  • Umieszczone obok ćwiczeń słowniczki umożliwiają koncentrację na wykonywaniu ćwiczenia, bez konieczności dodatkowego zaglądania do słownika.
  • Pod ćwiczeniami, w rubryce "Warto zapamiętać", zamieszczone zostały zestawienia najbardziej przydatnych struktur i wyrażeń nawiązujących do tekstu wyjściowego. Jest to materiał, który ma na celu utrwalenie i poszerzenie słownictwa oraz struktur gramatycznych.
  • Na końcu książki umieszczono odpowiedzi do ćwiczeń oraz transkrypcję nagrań zamieszczonych na płycie CD, która jest dołączona do zbioru.
Zaproponowane ćwiczenia umożliwiają nie tylko systematyczne przygotowanie do egzaminu, ale również rozwinięcie poszczególnych kompetencji językowych.