Wydawcy

Prawa konsumenta

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Kupując jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.)mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas

  • listownie na adres: Nowela sp. z o.o. sp. k., ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań
  • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres:  zamowienia@nowela.pl;
  • telefonicznie, w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod numer

tel. +48 61 847 4040;

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, przygotowanego na oryginalnym, przygotowanym przez wydawnictwo Nowela, wzoru formularza. Wzór formularza do pobrania tutaj.

Aby zachować termin do odstąpienia powinni Państwo wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od wejścia w posiadania publikacji.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia publikacji (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot publikacji.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania publikacji w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Jako sprzedawca mamy obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni. Brak mojej odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.

Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.

W razie zwrotu pieniędzy lub różnicy ceny, Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 
Spory dotyczące reklamacji Konsumenci mogą dochodzić w drodze mediacji, która dla konsumentów jest nieodpłatna. Więcej informacji na stronie rządowej UOKiK http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/