Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
![Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula](https://nowela.pl/11205-large_default/aproximacion-a-la-ensenanza-de-la-pronunciacion-en-el-aula.jpg)
2014
978-84-9848-241-6
9788498482416
Nowość
Status: Ostatnie egzemplarze
Podręcznik, który ma na celu pomóc nauczycielowi w poprawieniu wymowy swoich uczniów.
Jest to książka, w której przed wyjaśnieniem, w jaki sposób fonetyka języka hiszpańskiego może być nauczana i poprawiana, opisuje, jakie są jego dźwięki, jakie są jego cechy ponadsegmentowe, co ich wszystkich cechuje i co ich łączy z innymi językami, gdzie, jak można było przewidzieć mogą pojawić się problemy dla ucznia, a gdzie nie.
Nauczyciel, który zapoznaje się z tą pracą, znajdzie w niej ćwiczenia, które można wykorzystać na swoich zajęciach, ale przede wszystkim zrozumie, na czym polega teoretyczna podstawa każdego ćwiczenia i dlaczego jest zalecane, a nie inne.
W tym tomie Alicia Mellado wyjaśnia, dlaczego wymowa jest kluczowym celem w nauczaniu lub uczeniu się kompetencji w języku obcym, syntetyzując wytyczne dotyczące wymowy oferowane przez Marco común europeo de referencia y el Plan curricular del Instituto Cervantess, a kończy się tym, czym powinno być przygotowanie nauczyciela wymowy, jakie stawiać sobie cele i jak do nich podchodzić.
Soledad Luque ze swojej strony przedstawia różne dźwięki, które składają się na spis samogłosek i spółgłosek w języku hiszpańskim, ich klasyfikację i szczegółowy opis, a także sugeruje niektóre techniki korygowania błędów artykulacyjnych.
Następnie Jorge Rico porusza bardzo mało zbadany temat akcentu w klasie ELE.
Na koniec José María Lahoz dokonuje wyczerpującego przeglądu charakterystyk głównych wzorców intonacyjnych i rytmicznych języka hiszpańskiego oraz ich znaczeń, a wszystko to wraz z wieloma propozycjami zajęć, które należy wykonać w klasie.
Książka zawiera cztery rozdziały
- Capítulo 1. La pronunciación, un objetivo crucial para la enseñanza/aprendizaje de la competencia comunicativa. Alicia Mellado. Universidad de Castilla-La Mancha.
- Capítulo 2. La corrección de los errores de articulación. Soledad Luque. Fundación José Ortega y Gasset. Universidad de Middlebury.
- Capítulo 3. El acento y la sílaba en la clase de ELE. Jorge Rico. Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
- Capítulo 4. La enseñanza de la entonación, el ritmo y el tempo. José María Lahoz. Universidad Complutense de Madrid,
a także słownik i kompilację bibliograficzną.
Katalog: Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
Didactica de la prosodia del espanol la acentuacion y la Maximiano Cortés
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986016Cena internetowa: 95,55 złVocabulario en movimiento Prymak Sergio
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986702Cena internetowa: 122,43 złProcesos y recursos alumno nivel avanzado-superior
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756106Cena internetowa: 137,13 złPerspectivas interculturales en el aprendizaje de idiomas Byram M
Editorial Edinumen
EAN: 9788498482232Cena internetowa: 155,61 złJuegos con palabras
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756588Cena internetowa: 141,02 złIndignacion Y Reflexion Sobre Propia Practica Docente
Editorial Edinumen
EAN: 9788498481549Cena internetowa: 120,02 złEspanol con fines academicos
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986634Cena internetowa: 116,45 złAtencion a la forma en la adquisicion de segundas lenguas
Editorial Edinumen
EAN: 9788498481372Cena internetowa: 164,33 zł