Wydawcy

Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula

Editorial Edinumen

978-84-9848-241-6

9788498482416

Nowość

Status: Ostatnie egzemplarze

Średnia ocen 
0/5   (0)
cena detaliczna:
108,20 zł
cena internetowa:

86,56 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Podręcznik, który ma na celu pomóc nauczycielowi w poprawieniu wymowy swoich uczniów.

Jest to książka, w której przed wyjaśnieniem, w jaki sposób fonetyka języka hiszpańskiego może być nauczana i poprawiana, opisuje, jakie są jego dźwięki, jakie są jego cechy ponadsegmentowe, co ich wszystkich cechuje i co ich łączy z innymi językami, gdzie, jak można było przewidzieć mogą pojawić się problemy dla ucznia, a gdzie nie.

Nauczyciel, który zapoznaje się z tą pracą, znajdzie w niej ćwiczenia, które można wykorzystać na swoich zajęciach, ale przede wszystkim zrozumie, na czym polega teoretyczna podstawa każdego ćwiczenia i dlaczego jest zalecane, a nie inne.

W tym tomie Alicia Mellado wyjaśnia, dlaczego wymowa jest kluczowym celem w nauczaniu lub uczeniu się kompetencji w języku obcym, syntetyzując wytyczne dotyczące wymowy oferowane przez Marco común europeo de referencia y el Plan curricular del Instituto Cervantess, a kończy się tym, czym powinno być przygotowanie nauczyciela wymowy, jakie stawiać sobie cele i jak do nich podchodzić.

Soledad Luque ze swojej strony przedstawia różne dźwięki, które składają się na spis samogłosek i spółgłosek w języku hiszpańskim, ich klasyfikację i szczegółowy opis, a także sugeruje niektóre techniki korygowania błędów artykulacyjnych.

Następnie Jorge Rico porusza bardzo mało zbadany temat akcentu w klasie ELE.

Na koniec José María Lahoz dokonuje wyczerpującego przeglądu charakterystyk głównych wzorców intonacyjnych i rytmicznych języka hiszpańskiego oraz ich znaczeń, a wszystko to wraz z wieloma propozycjami zajęć, które należy wykonać w klasie.

Książka zawiera cztery rozdziały

  • Capítulo 1. La pronunciación, un objetivo crucial para la enseñanza/aprendizaje de la competencia comunicativa. Alicia Mellado. Universidad de Castilla-La Mancha.
  • Capítulo 2. La corrección de los errores de articulación. Soledad Luque. Fundación José Ortega y Gasset. Universidad de Middlebury.
  • Capítulo 3. El acento y la sílaba en la clase de ELE. Jorge Rico. Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
  • Capítulo 4. La enseñanza de la entonación, el ritmo y el tempo. José María Lahoz. Universidad Complutense de Madrid,

    a także słownik i kompilację bibliograficzną.


Produkty powiązane

Katalog: Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula