Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula

2014
978-84-9848-241-6
9788498482416
Nowość
Status: Ostatnie egzemplarze
Podręcznik, który ma na celu pomóc nauczycielowi w poprawieniu wymowy swoich uczniów.
Jest to książka, w której przed wyjaśnieniem, w jaki sposób fonetyka języka hiszpańskiego może być nauczana i poprawiana, opisuje, jakie są jego dźwięki, jakie są jego cechy ponadsegmentowe, co ich wszystkich cechuje i co ich łączy z innymi językami, gdzie, jak można było przewidzieć mogą pojawić się problemy dla ucznia, a gdzie nie.
Nauczyciel, który zapoznaje się z tą pracą, znajdzie w niej ćwiczenia, które można wykorzystać na swoich zajęciach, ale przede wszystkim zrozumie, na czym polega teoretyczna podstawa każdego ćwiczenia i dlaczego jest zalecane, a nie inne.
W tym tomie Alicia Mellado wyjaśnia, dlaczego wymowa jest kluczowym celem w nauczaniu lub uczeniu się kompetencji w języku obcym, syntetyzując wytyczne dotyczące wymowy oferowane przez Marco común europeo de referencia y el Plan curricular del Instituto Cervantess, a kończy się tym, czym powinno być przygotowanie nauczyciela wymowy, jakie stawiać sobie cele i jak do nich podchodzić.
Soledad Luque ze swojej strony przedstawia różne dźwięki, które składają się na spis samogłosek i spółgłosek w języku hiszpańskim, ich klasyfikację i szczegółowy opis, a także sugeruje niektóre techniki korygowania błędów artykulacyjnych.
Następnie Jorge Rico porusza bardzo mało zbadany temat akcentu w klasie ELE.
Na koniec José María Lahoz dokonuje wyczerpującego przeglądu charakterystyk głównych wzorców intonacyjnych i rytmicznych języka hiszpańskiego oraz ich znaczeń, a wszystko to wraz z wieloma propozycjami zajęć, które należy wykonać w klasie.
Książka zawiera cztery rozdziały
- Capítulo 1. La pronunciación, un objetivo crucial para la enseñanza/aprendizaje de la competencia comunicativa. Alicia Mellado. Universidad de Castilla-La Mancha.
- Capítulo 2. La corrección de los errores de articulación. Soledad Luque. Fundación José Ortega y Gasset. Universidad de Middlebury.
- Capítulo 3. El acento y la sílaba en la clase de ELE. Jorge Rico. Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
- Capítulo 4. La enseñanza de la entonación, el ritmo y el tempo. José María Lahoz. Universidad Complutense de Madrid,
a także słownik i kompilację bibliograficzną.
Katalog: Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
Indignacion Y Reflexion Sobre Propia Practica Docente Olga Esteve, Ángela Ferrer, Silvia...
Editorial Edinumen
EAN: 9788498489101Cena internetowa: 102,00 zł101 Preguntas para ser profe de ele María del Carmen Méndez Santos
Editorial Edinumen
EAN: 9788491793861Cena internetowa: 90,20 złLibro de los dias Teresa González Sáinz, Chris Evenden
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986719Cena internetowa: 96,00 złAtencion a los factores afectivos Jane Arnold
Editorial Edinumen
EAN: 9788498482430Cena internetowa: 83,00 złComunicacion y cognicion en ELE José Amenós Pons, Aoife Ahern, Ma...
Editorial Edinumen
EAN: 9788498489347Cena internetowa: 83,00 złUso De Imagenes Como Recurso Didactico + CD-ROM Ben Goldstein
Editorial Edinumen
EAN: 9788498482225Cena internetowa: 110,20 złHacia la competencia intercultural en el aprendizaje... Àngeles Oliveras Vilaseca
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756335Cena internetowa: 84,00 złDidactica de la prosodia del espanol la acentuacion y la Maximiano Cortés
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986016Cena internetowa: 81,30 złPropuestas interculturales
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756205Cena internetowa: 86,20 złVocabulario en movimiento Prymak Sergio
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986702Cena internetowa: 104,00 zł