Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
2014
978-84-9848-241-6
9788498482416
Nowość
Status: Ostatnie egzemplarze
Podręcznik, który ma na celu pomóc nauczycielowi w poprawieniu wymowy swoich uczniów.
Jest to książka, w której przed wyjaśnieniem, w jaki sposób fonetyka języka hiszpańskiego może być nauczana i poprawiana, opisuje, jakie są jego dźwięki, jakie są jego cechy ponadsegmentowe, co ich wszystkich cechuje i co ich łączy z innymi językami, gdzie, jak można było przewidzieć mogą pojawić się problemy dla ucznia, a gdzie nie.
Nauczyciel, który zapoznaje się z tą pracą, znajdzie w niej ćwiczenia, które można wykorzystać na swoich zajęciach, ale przede wszystkim zrozumie, na czym polega teoretyczna podstawa każdego ćwiczenia i dlaczego jest zalecane, a nie inne.
W tym tomie Alicia Mellado wyjaśnia, dlaczego wymowa jest kluczowym celem w nauczaniu lub uczeniu się kompetencji w języku obcym, syntetyzując wytyczne dotyczące wymowy oferowane przez Marco común europeo de referencia y el Plan curricular del Instituto Cervantess, a kończy się tym, czym powinno być przygotowanie nauczyciela wymowy, jakie stawiać sobie cele i jak do nich podchodzić.
Soledad Luque ze swojej strony przedstawia różne dźwięki, które składają się na spis samogłosek i spółgłosek w języku hiszpańskim, ich klasyfikację i szczegółowy opis, a także sugeruje niektóre techniki korygowania błędów artykulacyjnych.
Następnie Jorge Rico porusza bardzo mało zbadany temat akcentu w klasie ELE.
Na koniec José María Lahoz dokonuje wyczerpującego przeglądu charakterystyk głównych wzorców intonacyjnych i rytmicznych języka hiszpańskiego oraz ich znaczeń, a wszystko to wraz z wieloma propozycjami zajęć, które należy wykonać w klasie.
Książka zawiera cztery rozdziały
- Capítulo 1. La pronunciación, un objetivo crucial para la enseñanza/aprendizaje de la competencia comunicativa. Alicia Mellado. Universidad de Castilla-La Mancha.
- Capítulo 2. La corrección de los errores de articulación. Soledad Luque. Fundación José Ortega y Gasset. Universidad de Middlebury.
- Capítulo 3. El acento y la sílaba en la clase de ELE. Jorge Rico. Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
- Capítulo 4. La enseñanza de la entonación, el ritmo y el tempo. José María Lahoz. Universidad Complutense de Madrid,
a także słownik i kompilację bibliograficzną.
Katalog: Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
Libro de los dias Teresa González Sáinz, Chris Evenden
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986719Cena internetowa: 96,00 złDidactica de la prosodia del espanol la acentuacion y la Maximiano Cortés
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986016Cena internetowa: 81,30 złVocabulario en movimiento Prymak Sergio
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986702Cena internetowa: 104,00 złProcesos y recursos alumno nivel avanzado-superior
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756106Cena internetowa: 116,50 złPerspectivas interculturales en el aprendizaje de idiomas Byram M
Editorial Edinumen
EAN: 9788498482232Cena internetowa: 132,30 złJuegos con palabras María Rosa López Llebot, Gloria López...
Editorial Edinumen
EAN: 9788489756588Cena internetowa: 119,90 złFichas y pasatiempos de espanol A1 Bosque Adelaida
Editorial Edinumen
EAN: 9788498480450Cena internetowa: 160,30 złFichas y pasatiempos de espanol A2
Editorial Edinumen
EAN: 9788498480467Cena internetowa: 167,50 złIndignacion Y Reflexion Sobre Propia Practica Docente
Editorial Edinumen
EAN: 9788498481549Cena internetowa: 102,00 złEspanol con fines academicos
Editorial Edinumen
EAN: 9788495986634Cena internetowa: 98,90 zł