Aprender marketing

Ediciones Paidos

144

978-8449319686

Ramon Adell

hiszpański

9788449319686

Nowość

Status: Ostatnie egzemplarze

Średnia ocen 
0/5   (0)
Cena internetowa:

33,50 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

X Informacja o cenach

Informacja o cenach ujawnianych przy towarach sprzedawanych w sklepie internetowym https://nowela.pl/:

  • Ceny towarów sprzedawanych w różnych kanałach sprzedaży mogą się między sobą różnić.
  • Cena internetowa ujawniana na stronie sklepu internetowego https://nowela.pl/ oznacza podstawową (regularną) cenę towaru ustaloną właśnie dla tego kanału sprzedaży tj. dla sklepu internetowego https://nowela.pl/. Cena internetowa jest często niższa od ceny katalogowej.
  • Cena katalogowa oznacza podstawową cenę detaliczną, często określaną także jako tzw. cena okładkowa lub cena sugerowana (zwykle ustalana przez wydawcę lub dystrybutora).
  • Informacje o najniższej cenie z ostatnich 30 dni przed obniżką ceny publikowane na stronie sklepu internetowego https://nowela.pl/ odnoszą się do obniżek ceny internetowej ujawnionej przy towarach sprzedawanych w tym kanale sprzedaży.

¿Se está iniciando en el mundo del marketing? ¿Considera que el marketing es complicado, algunas veces aburrido, quizás inútil? ¿Le parece interesante por sus conceptos, pero problemático en su aplicación? ¿Tiene curiosidad por saber qué es el marketing, para qué sirve o cómo se aplica? Si se ha hecho alguna de estas preguntas, la lectura de Aprender marketing le servirá no sólo para despejar y concretar las dudas sino también, principalmente, para tener una idea clara del concepto y de la operatividad del marketing, así como de sus límites. Escrito por un profesional con una amplia experiencia en el ámbito del marketing en varios sectores (industrial, consumo, farmacéutico e internacional) que ha dedicado los últimos veintisiete años a ese campo, además de dedicarse a la labor docente en algunas escuelas de marketing y negocios.


Produkty powiązane

Katalog: Aprender marketing