Nuovissimo Progetto italiano WERSJA CYFROWA 1a ćwiczenia interaktywne idee.it

Nowość produkt wirtualny
Nuovissimo Progetto italiano WERSJA CYFROWA 1a ćwiczenia interaktywne idee.it

Edilingua

1

DIGNP1AITNQ

Status: Ostatnie egzemplarze

Średnia ocen 
0/5   (0)
  Pobierz instrukcje obsługi  

Po złożeniu zamówienia klient otrzyma kod do ebooka do wykorzystania na stronie i-d-e-e ważny przez 18 miesięcy.

Wysyłka kodu drogą mailową nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od momentu zakupu.

Cena internetowa:

25,65 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

X Informacja o cenach

Informacja o cenach ujawnianych przy towarach sprzedawanych w sklepie internetowym https://nowela.pl/:

  • Ceny towarów sprzedawanych w różnych kanałach sprzedaży mogą się między sobą różnić.
  • Cena internetowa ujawniana na stronie sklepu internetowego https://nowela.pl/ oznacza podstawową (regularną) cenę towaru ustaloną właśnie dla tego kanału sprzedaży tj. dla sklepu internetowego https://nowela.pl/. Cena internetowa jest często niższa od ceny katalogowej.
  • Cena katalogowa oznacza podstawową cenę detaliczną, często określaną także jako tzw. cena okładkowa lub cena sugerowana (zwykle ustalana przez wydawcę lub dystrybutora).
  • Informacje o najniższej cenie z ostatnich 30 dni przed obniżką ceny publikowane na stronie sklepu internetowego https://nowela.pl/ odnoszą się do obniżek ceny internetowej ujawnionej przy towarach sprzedawanych w tym kanale sprzedaży.

Kod zapewnia 35 godzin dostępu* na 18 miesięcy do 6 rozdziałów Interaktywnego Zeszytu Ćwiczeń, 6 testów końcowych i 2 testów podsumowujących. Łącznie 151 interaktywnych ćwiczeń. Uczniowie mogą wykonywać ćwiczenia cyfrowo, z automatyczną korektą i ocenianiem, a także korzystać z licznych dostępnych narzędzi (interaktywna gramatyka, glosariusze, szczegółowe wyniki itp.).

W tych godzinach można również uzyskać dostęp do przestrzeni klasowej, w której znajdują się materiały dydaktyczne (testy, gry, blogi itp.) opracowane przez nauczyciela lub szkołę, a także interaktywne testy i gry opracowane przez Edilingua.

*Za każdym razem, gdy uczeń się loguje, timer rejestruje upływający czas. Aby uniknąć marnowania czasu, timer automatycznie zatrzymuje się po kilku minutach bezczynności!