Wydawcy

Pomoc

Jak kupować ?

Obok każdej pozycji znajduje się przycisk Do koszyka. Wciśnięcie go powoduje wstawienie do koszyka 1 egz. wybranego tytułu. Zawartość koszyka jest zapamiętywana przez system, dlatego bez obaw możesz poruszać się po całym naszym serwisie, a nawet poza nim. W każdym momencie możesz do niego wejść, aby zrealizować zamówienie, zmienić ilość zamówionych tytułów, usuwać poszczególne pozycje lub usunąć całą jego zawartość.

Jeśli zdecydujesz się na zakończenie zakupów i wysłanie zamówienia - przejdź do koszyka, wybierz sposób płatności oraz wysyłki, wciśnij Realizuj zamówienie. Swoje zamówienie będziesz mógł złożyć:
 - nie posiadając u nas konta (szybkie zakupy)
 - zakładając nowe konto
 - bądź jeśli jesteś stałym klientem poprzez zalogowanie się

Nie zapomnij po złożeniu zamówienia dokonać jego potwierdzenia - po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość wraz z linkiem potwierdzającym zamówienie - nie zapomnij kliknąć na niego.


Jak się zarejestrować ?

Do zalogowania się w sklepie internetowym wymagane jest konto w naszym serwisie.
Konto założyć można klikając na powyższy link: Logowanie/Rejestracja.

Uwaga: Konta ze starej wersji sklepu nowela.pl nie zostały przeniesione, dlatego prosimy naszych klientów o utworzenie nowych kont za pomocą których nie tylko będziecie Państwo mogli dokonywać u nas zakupów.

Aby założyć nowe konto należy kliknąć na Logowanie/Rejestracja i wypełnić zamieszczony tam formularz. Jeżeli są Państwo nauczycielami, bądź uczniami któregoś z języków obcych prosimy w formularzu w polu Język uczony/nauczany wybrać język. Wypełnienie formularza i kliknięcie przycisku Dalej kończy proces rejestracji.

Teraz możecie się Państwo już zalogować złożyć zamówienie, bądź pobrać materiały.


Jak długo będę czekał na wysyłkę?


Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się:

  - okres realizacji zamówienia w sklepie,
  - czas dostarczenia przesyłki.

Czas oczekiwania na przesyłkę zależy także od wybranej formy doręczenia.

Czas realizacji zamówień w Sklepie Internetowym nowela.pl uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w naszym magazynie wówczas przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 - 48 godzin. W większości przypadków czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Zdarzają się jednak artykuły, których dostępność u dostawców jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć.

Jeżeli dostawca nie dostarczy nam towaru w okresie 2 tygodni poprosimy mailowo o potwierdzenie chęci oczekiwania na zamówiony artykuł.

W przypadku dokonania zamówienia pozycji z katalogu Zapowiedzi, zarówno pojedynczego jak i w połączeniu z dowolną inną pozycją, dostawa zamówionego towaru nastąpi najwcześniej w dniu premiery tytułu zapowiadanego.

Zamówienia dokonane w piątek, sobotę i niedzielę przyjmowane są do realizacji w poniedziałek. Przy płatności kartą i przelewem wysłanie paczki nastąpi po otrzymaniu płatności przez nowela.pl.

Czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską (na terenie Polski) wynosi zgodnie z jej regulaminem 3 dni robocze.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w dni robocze w czasie 24 - 48 godzin.

Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego i numeru telefonu do kontaktu!


Nie otrzymałem przesyłki, co mam robić?

W przypadku nie otrzymania przesyłki w okresie 2 tygodni od czasu wysłania paczki, prosimy zgłosić się do nas poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie. Gdy paczka została wysłana Pocztą Polską, nowela.pl zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji do czasu otrzymania od Poczty Polskiej odpowiedzi na złożoną reklamację. Przed otrzymaniem pisemnej odpowiedzi z Poczty Polskiej na złożoną reklamację nie zwracamy środków wpłaconych na nasze konto.

Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej czas rozpatrzenia reklamacji wynosi minimalnie od 14 do 30 dni.

Z regulaminu Poczty Polskiej:
§ 8. 1. Placówka operatora, w której została zgłoszona reklamacja, przekazuje ją niezwłocznie do jednostki I instancji, która w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania:
- udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, albo
- informuje pisemnie reklamującego o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, podając przyczynę zwłoki oraz termin udzielenia odpowiedzi na reklamację.
- Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Przedłużenie terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy przypadków, gdy niezbędne jest przeprowadzenie dodatkowego postępowania wyjaśniającego, w szczególności jeżeli:
- zebrane w dotychczasowym postępowaniu dowody i wyjaśnienia wymagają uzupełnienia dla rzetelnego rozpatrzenia reklamacji,
- uzyskanie dowodów i wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji nie było możliwe pomimo zachowania należytej staranności operatora w ustalaniu stanu faktycznego.
Z regulaminu wewnętrznego Poczty Polskiej:
Rozdział 2, punkt 153, podpunkt 1
Postępowania reklamacyjne, w wyniku którego podjęta zostanie decyzja o wypłacie odszkodowania, powinno być zakończone w terminie do 3 miesięcy, licząc od dnia złożenia reklamacji.


Jak mogę dokonać reklamacji?

Wszystkie pozycje z naszej oferty objęte są gwarancją. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, odeślij przesyłkę do nas. Zwrócimy koszty wysyłki i wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.


Czy mogę zwrócić kupiony produkt?

Masz prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki.

Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:

- posiadasz paragon lub fakturę VAT
- znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu,
- nie nosi śladów używania,
- nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji,

Zwracany towar wysyłasz do nas na własny koszt.


Co się dzieje z moim zamówieniem?

W każdej chwili możesz sprawdzić status Twojego zamówienia klikając na Sprawdź stan zamówienia w menu na dole i podając numer zamówienia, który otrzymasz od nas w mailu potwierdzającym.

Twoje zamówienie może mieć jeden z poniższych statutów:

Zamówienie niepotwierdzone
Zamówienie oczekuje na płatność
Oczekuje na wysłanie. Płatność przy odbiorze.       
Oczekuje na płatność zwykłym przelewem bankowym.
Przygotowane do wysyłki.
Wysłane
Niezrealizowane (anulowane przez obsługę sklepu)
Anulowane.

Status zamówienia można także sprawdzić klikając na link w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia.


Jak długo trwa weryfikacja danych Klienta?

Weryfikacja danych trwa nie dłużej niż 24 godziny od złożenia zamówienia. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz e-mailem żadnego zapytania z Biura Obsługi Klienta, to znaczy, że Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji.


Warunki gwarancji:

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną wady techniczne, zadzwoń do nas na numer: +48 61 847 40 40, lub napisz na adres: zamowienia@nowela.pl.

Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.