Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
2014
978-84-9848-241-6
9788498482416
Nowość
Status: Ostatnie egzemplarze
Podręcznik, który ma na celu pomóc nauczycielowi w poprawieniu wymowy swoich uczniów.
Jest to książka, w której przed wyjaśnieniem, w jaki sposób fonetyka języka hiszpańskiego może być nauczana i poprawiana, opisuje, jakie są jego dźwięki, jakie są jego cechy ponadsegmentowe, co ich wszystkich cechuje i co ich łączy z innymi językami, gdzie, jak można było przewidzieć mogą pojawić się problemy dla ucznia, a gdzie nie.
Nauczyciel, który zapoznaje się z tą pracą, znajdzie w niej ćwiczenia, które można wykorzystać na swoich zajęciach, ale przede wszystkim zrozumie, na czym polega teoretyczna podstawa każdego ćwiczenia i dlaczego jest zalecane, a nie inne.
W tym tomie Alicia Mellado wyjaśnia, dlaczego wymowa jest kluczowym celem w nauczaniu lub uczeniu się kompetencji w języku obcym, syntetyzując wytyczne dotyczące wymowy oferowane przez Marco común europeo de referencia y el Plan curricular del Instituto Cervantess, a kończy się tym, czym powinno być przygotowanie nauczyciela wymowy, jakie stawiać sobie cele i jak do nich podchodzić.
Soledad Luque ze swojej strony przedstawia różne dźwięki, które składają się na spis samogłosek i spółgłosek w języku hiszpańskim, ich klasyfikację i szczegółowy opis, a także sugeruje niektóre techniki korygowania błędów artykulacyjnych.
Następnie Jorge Rico porusza bardzo mało zbadany temat akcentu w klasie ELE.
Na koniec José María Lahoz dokonuje wyczerpującego przeglądu charakterystyk głównych wzorców intonacyjnych i rytmicznych języka hiszpańskiego oraz ich znaczeń, a wszystko to wraz z wieloma propozycjami zajęć, które należy wykonać w klasie.
Książka zawiera cztery rozdziały
- Capítulo 1. La pronunciación, un objetivo crucial para la enseñanza/aprendizaje de la competencia comunicativa. Alicia Mellado. Universidad de Castilla-La Mancha.
- Capítulo 2. La corrección de los errores de articulación. Soledad Luque. Fundación José Ortega y Gasset. Universidad de Middlebury.
- Capítulo 3. El acento y la sílaba en la clase de ELE. Jorge Rico. Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
- Capítulo 4. La enseñanza de la entonación, el ritmo y el tempo. José María Lahoz. Universidad Complutense de Madrid,
a także słownik i kompilację bibliograficzną.
Katalog: Aproximacion a la ensenanza de la pronunciacion en el aula
Fonetica entonacion y ortografia CD audio pack 1 /4/ Alfredo Gonzalez Hermoso, Carlos...
Edelsa
EAN: 9788477115168Cena internetowa: 153,50 złFonetica entonacion y ortografia CD audio pack 2 /2/ Praca zbiorowa
Edelsa
EAN: 9788477115151Cena internetowa: 111,50 złTipos de escrito 3 Epistolar administrativo y juridico Miriam Alvarez
Inne
EAN: 9788476351703Cena internetowa: 15,20 złActua A2 klucze Maria Angeles Palomino, C Romero
Edelsa
EAN: 9788477113058Cena internetowa: 7,80 złLengua espanola y comunicacio Sarmiento Gonzalez, Ramon, Vilches...
SGEL
EAN: 9788497781169Cena internetowa: 85,10 złMundo hispanico guia del profesor Praca zbiorowa
Inne
EAN: 9781899888559Cena internetowa: 11,00 złPasacalle 1 y 2 Carpeta alumno Praca zbiorowa
SGEL
EAN: 9788471438034Cena internetowa: 15,00 złCurso intensivo de espanol elemental intermedio clave y guia J. Fernandez
EAN: 9788471437532Cena internetowa: 27,00 zł